KRYTERIUM 1 –
materiał
Przy
wyborze materiału ważny jest charakter pracy jaką wykonuje
pracownik. Możemy podzielić materiały na trzy kategorie:
- 100% Bawełny – Materiał idealny dla zawodów wymagających dużej ilości ruchu. Bawełna oddycha, daje dużo swobody, jest miła w dotyku i naturalna.
- Mieszanka bawełny z dodatkami – Najlepsza przy dużej eksploatacji ubrań. Materiał taki zapewnia większą odporność na pranie i dłuższe utrzymanie fasonu przez ubranie.
- Materiały Odporne – Doskonałe dla pracowników technicznych
i gastronomicznych. Materiały takie są odporne na pranie, działanie wysokich temperatur, słabiej absorbują zabrudzenia.
Dobór
odpowiedniego materiału zapewnia dłuższe użytkowanie odzieży i
zadowolenie pracowników. Przy wyborze materiału musimy również
zwrócić uwagę na jego gramaturę, czyli gęstość, wagę
materiału na 1 m2. Pamiętajmy, że nie zawsze wyższa
gramatura świadczy o lepszym materiale. Gramaturę powinniśmy
dobierać nie tylko do rodzaju wykonywanej pracy, ale tez do warunków
zewnętrznych. Noszenie zbyt grubej koszulki
w upalne dni może być męczące. 170 g/m2 jest optymalnym rozwiązaniem dla większości branż.
w upalne dni może być męczące. 170 g/m2 jest optymalnym rozwiązaniem dla większości branż.
KRYTERIUM 2 –
Fason
Mowa
tu nie tylko o T-shirtach i polówkach, ale także o koszulach.
Fason powinien być dopasowany zarówno do charakteru wykonywanej pracy jak i sylwetki pracowników, aby uniknąć groteskowego efektu np. „kucharza z wielkim brzuchem”. Pamiętajmy również o wybraniu odpowiedniego rozmiaru dla danego typu sylwetki, nie zawsze musimy sugerować się rozmiarem na metce. Fasony podzielimy na dwie główne kategorie:
Fason powinien być dopasowany zarówno do charakteru wykonywanej pracy jak i sylwetki pracowników, aby uniknąć groteskowego efektu np. „kucharza z wielkim brzuchem”. Pamiętajmy również o wybraniu odpowiedniego rozmiaru dla danego typu sylwetki, nie zawsze musimy sugerować się rozmiarem na metce. Fasony podzielimy na dwie główne kategorie:
- modele FIT – bardziej eleganckie, dopasowane do sylwetki, zazwyczaj wykonane z materiałów z dodatkiem elastanu,
- modele Klasyczne – są luźniejsze od fasonów fit, mają mniej
formalny
i elegancki charakter, dają jednak większą swobodę ruchu.
Warto
przeanalizować także sposób uszycia odzieży. Ważne jest z ilu
kawałków materiału została wykonana, jakie rodzaje ściągaczy
zastosowano. W koszulkach klasy premium ściągacze powinny zawierać
domieszkę lycry. Zastosowanie podwójnych szwów również zapewnia
dłuższą trwałość ubrań.
KRYTERIUM 3 –
Kolorystyka
Odpowiedni kolor
materiału może być elementem promocji dla firmy, szczególnie
kiedy będzie zgodny z kolorystyką marki. Warto zapoznać się
również z psychologi koloru
w biznesie.
w biznesie.
Czasem
więcej zyskamy dopasowując kolor uniformu do wyglądu pracowników.
Kto
odmówi filigranowej blondynce w błękitnej koszuli?
Napisz do Nas. -
Chętnie doradzimy Ci jakie ubrania będą odpowiednie dla Twojej
firmy.
U mnie w firmie przydałyby się małe konsultacje z tego zakresu. Na prawdę fajnie, by się pracowało widząc, że wszyscy wyglądają modnie i profesjonalnie. Niestety to już leży w kwestii szefostwa, nie w mojej ; ) Nie wiem, czy pokusiliby się na takie prezenty dla wszystkich ; )
OdpowiedzUsuńOprócz samych koszulek, można dorzucić pendrivy, pewnie nie jeden pracownik się ucieszy, są one bardziej praktyczne
OdpowiedzUsuńZdecydowanie zgodzę się co do bawełny - uważam, że warto w nią zainwestować, bo uczucie jest bardzo wygodne.
OdpowiedzUsuńZakupy przez internet pozwalają oszczędzić sporo wolnego czasu, dlatego chciałbym Wam polecić stronę https://plnylala.pl/ . Znajdziecie na niej rozbudowaną oferte odzieży męskiej oraz damskiej.
OdpowiedzUsuńFajne gadżety reklamowe to propozycja dla firm, które szukają atrakcyjnych i niedrogich produktów promocyjnych. Fotoireklama oferuje szeroki wybór gadżetów w przystępnych cenach, które doskonale sprawdzą się w każdej kampanii marketingowej, wspierając budowanie marki.
OdpowiedzUsuń